Nejbližší termín: 2. - 3. listopadu 2024, Praha
✔️ Jste advokát či koncipient a chodíte na soudní jednání, jednáte s protistranou nebo prezentujete nabídky novým klientům.
✔️ Chcete vědět, jak na schůzce správně komunikovat, abyste vyjednali ten nejlepší možný výsledek nebo získali nového klienta.
✔️ Potřebujete získat více sebevědomí díky tomu, že budete vědět, kdy a co přesně říct.
✔️ Je pro Vaši práci důležité odcházet z jednání s požadovaným výsledkem a zároveň ve druhé straně zanechat dojem, že schůzka s Vámi byla příjemná a profesionální.
✔️ Chcete si osvojit komunikační techniky, které vaše jednání posunou na vyšší úroveň.
Naučte se se mnou mediační a vyjednávací techniky a zažijte ten pocit, že průběh jednání držíte pevně ve svých rukou.
✔️ Jak funguje konflikt a jak s ním můžete pracovat.
✔️ Co je mediace a proč je dobré využívat její techniky v komunikaci i při řešení konfliktních situací.
✔️ Kdy a jak zapojit vyjednávání.
✔️ Jaké mediační a vyjednávací techniky v komunikaci použít a správně načasovat.
✔️ Jak pomocí mediačních a vyjednávacích technik najít řešení, se kterým budou spokojené obě (všechny) strany.
✔ Dva dny plné komunikačních tipů a cvičení na příkladech z Vaší praxe
✔ Kombinace teorie a know-how, které můžete začít ihned používat
✔ Doprovodné materiály pro účastníky
Máte ke školení otázku? Zeptejte se mě na iva@mediaceapravo.cz nebo zavolejte na +420 607 670 463.
Cena za osobu: 8 900 Kč
Mám za sebou desítky mediací s klienty, řadu školení od firem, státní správy, školství, neziskového sektoru až po advokátní kanceláře, školím i budoucí mediátory a připravuji je na zkoušky.
✔️ Teorie konfliktu a způsoby jeho řešení: Kdy a jak můžu řešit konflikt, správné načasování.
✔️ Role mediátora a jak ji nejlépe využít i v roli advokáta či koncipienta: V čem spočívá síla mediačního řešení, proč a kdy ji využít.
✔️ Psychologický základ práce s konfliktem: Co je podstatou konfliktu, co je klíčem k posunutí konfliktu a na co se v komunikaci zaměřit.
✔️ Jak se připravit na jednání a získat z něj maximum: Techniky, pomocí kterých se efektivně připravíte na jakékoliv jednání.
✔️ Práce s emocemi při konfliktu, včetně zvládání těch vlastních: Techniky identifikace a zvládání emocí ostatních i svých vlastních, seberegulace v konfliktu.
✔️ Mediační a vyjednávací techniky: Představení prověřených mediačních a vyjednávacích technik, které pomohou jednání posouvat tím správným směrem, ukázky na příkladech z praxe advokáta a praktická cvičení k jejich osvojení.
✔️ Nácvik použití mediačních a vyjednávacích technik na situačních kauzách.
✔️ Teorii si prakticky vyzkoušíme při jednání ve dvojicích, trojicích či větších skupinách.
✔️ Dostatečný prostor pro otázky, diskuzi a poučení se z chyb v příjemném prostředí.
Posuňte své komunikační schopnosti s mediačními a vyjednávacími technikami na vyšší úroveň a naučte se řešit spory jako mediátor.
Přihlaste se ve formuláři níže. Těším se na Vás!
Jste advokátní kancelář a rádi byste pro své advokáty a koncipienty uspořádali školení mediačních technik?
Ozvěte se mi, ráda se Vámi domluvím na termínu i konkrétní podobě školení.
iva@mediaceapravo.cz | + 420 607 670 463
Školení bylo velmi zajímavé a cením si zejména shrnutí a následné připomenutí jednotlivých technik.
Mediační trénink byl velmi přínosný, přístup Ivy lidský a profesionální. Zejména děkuji za cenné rady, kterých není nikdy dost a podrobnou zpětnou vazbu nejen k tomu, co se během tréninku podařilo, ale také na čem je třeba zapracovat, abych se ve svých mediačních dovednostech mohla zlepšovat.
Informace pro spotřebitele: „Česká advokátní komora byla dne 5.2.2016 pověřena Ministerstvem průmyslu a obchodu ČR mimosoudním řešením spotřebitelských sporů pro oblast sporů mezi advokátem a spotřebitelem ze Smluv o poskytování právních služeb (na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů). Internetová stránka pověřeného subjektu: www.cak.cz.“